PESTA BUKU PERLIS 2009

Dianjurkan oleh Bahagian Teknologi Pendidikan Negeri (BTPN) Perlis dengan kerjasama Majlis Buku Kebangsaan Malaysia (MBKM)dan Jabatan Pelajaran Negeri Perlis serta disokong oleh Kerajaan Negeri Perlis

25 JUN 2009

Perjalanan Pesta Buku hari ini berlangsung dengan penuh gilang gemilang. Pada jam 9.00 pagi, Pesta Buku Perlis 2009 telah dirasmikan oleh Yang Berhormat Dato' Seri Radzi bin Tan Sri Sheikh Ahmad, Ahli Parlimen Kangar yang mewakili YAB Menteri Besar Perlis.

Di antara tetamu kenamaan lain adalah YB Dr. Por Choo Chor, ADUN Indera Kayangan, Tn. Hj. Md. Soki b. Hashim, Ketua Sektor Pengurusan Akademik mewakili Pengarah Pelajaran Negeri Perlis dan En. Fadli b. Abd. Aziz mewakili Pengarah Majlis Buku Kebangsaan Malaysia (MBKM). Turut hadir adalah wakil dari Bahagian Teknologi Pendidikan Negeri-Negeri seluruh Malaysia.

Dalam majlis berkenaan, 2 penaja utama iaitu HPA Industries Sdn. Bhd. (diwakili Pengurus Besar Pembangunan Korporat HPA, Tuan Haji Fisal bin Ahmad Tajudin) dan wakil dari ES Exhibition turut menyampaikan penajaan masing-masing.


0 comments:

Post a Comment