PESTA BUKU PERLIS 2009

Dianjurkan oleh Bahagian Teknologi Pendidikan Negeri (BTPN) Perlis dengan kerjasama Majlis Buku Kebangsaan Malaysia (MBKM)dan Jabatan Pelajaran Negeri Perlis serta disokong oleh Kerajaan Negeri Perlis

23 Jun 2009

Sesi pagi hari pertama ini berjalan dengan lancar di mana semua booth telah bersedia untuk menerima pengunjung bermula jam 10.00 pagi. Pengunjung yang hadir masih agak kurang tetapi ia adalah perkara biasa pada hari pertama mana-mana penganjuran khasnya penganjuran pesta berbentuk 'akademik' berbanding pesta-pesta kesenian/keramaian.

Sejumlah 6 buah sekolah telah melakukan lawatan iaiatu SK Panggas, SK Bintong, SK Behor Empiang, SK Putra dan SK Bukit Keteri.









Booth MOY yang menjual majalah Ujang, AMBO dan lain-lain paling menarik perhatian para pelajar untuk mendapatkan pelbagai buku/komik dalam harga yang murah dan berpatutan. Para pembeli yang membeli apa sahaja barangan sempena Pesta Buku ini boleh menyertai CABUTAN BERTUAH dengan syarat mempunyai resit pembelian dan tanpa apa-apa syarat berhubung jumlah pembelian.

0 comments:

Post a Comment